SERVICII POST-VÂNZARE ECHIPAMENTE DE BIROU

Garanție standard:

În funcție de numărul de pagini tipărite sau copiate, recomandate de producător, în perioada de garanție Electro Orizont oferă gratuit servicii de mentenanță prin vizitarea periodică a echipamentelor.

Contracte post-garanție:

Reprezintă un abonament lunar sau trimestrial care include o deplasare de mentenanță la inițiativa inginerului de service Electro Orizont, care constă în verificarea, curățarea și reglarea echipamentelor precum și oricâte vizite sunt necesare pentru remedierea defecțiunilor apărute.

Piesele-consumabile sunt înlocuite contra-cost când ajung la sfârșitul duratei de viață declarată de producător.

Contracte de servicii totale:

Reprezintă un abonament lunar (tarif pe pagină tipărita/copiată) care include: livrarea on-site a tuturor pieselor de schimb și a consumabilelor necesare cu sau fără hârtie, manopera pentru un număr nelimitat de intervenții, alocarea unui site-manager care va oferi consultanță și va efectua cel puțin o dată pe lună revizii pentru prevenirea apariției defecțiunilor, prioritate în intervenții service cu timp maxim de intervenție garantat de 8h lucrătoare de la sesizare, sprijin în rezolvarea problemelor speciale, rapoarte pentru paginile tipărite și copiate, etc.

Consumabilele, piesele-consumabile sunt înlocuite în baza abonamentului lunar când ajung la sfârșitul duratei de viață declarată de producător.

Pentru detalii vă rugăm să contactați: [email protected]