ANUNT ANGAJARE – TEHNIC

Candidatul ideal

COMPETENTE SOFTWARE

Utilizare, instalare si solutionare probleme de Windows 7/8/10 si Mac OS; Implementare, migrare si administrare produse Microsoft & platforma Office 365; Implementare si administrare infrastructuri bazate pe Active Directory; Implementare, configurare, administrare retele mixte Windows/Linux; Administrare de baza servere si echipamente de retea (mail, web, database, firewall); Configurare, gestionare periferice la sediul clientului sau la birou; Helpdesk si training utilizatori

NETWORKING

Protocoale de retea: TCP/IP, DHCP, DNS, Basic Routing (NAT, clase de IP-uri publice / private), avantaj in instalarea sau utilizarea telefoniei VoIP. Configurarea echipamentelor de retea, protocoale de securitate retea wireless.

PRINTING

Montarea si conectarea imprimantelor prin USB, cablu retea si wireless. Configurarea scanerului. Utilizarea softurilor de tip OCR. Troubleshooting consumabile (toner, cilindru, cuptor etc.)

COMPETENTE DE LUCRU IN ECHIPA SI SOFT SKILLS

Capacitate de a prioritizare a activitatilor zilnice si lucru contra timp; Ticketing pentru prioritizarea activitatii; Sistemul de documentatie pentru inregistrarea particularitatilor fiecarui client in parte; Imbunatateste si mentine actualizata documentatia tehnica; Asigura transmiterea corecta a cererilor din partea clientilor echipei si propune solutii;

Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei pentru a asigura servirea clientului la cel mai inalt standard. Participa la atingerea obiectivelor calitative / cantitative stabilite pentru intreaga echipa. Participa la intalniri de interes comun pentru echipa, organizate periodic. Raporteaza supervizorului atat progresul, cat si problemele aparute. Ofera sugestii cu privire la imbunatatirea serviciilor oferite si a proceselor de munca si participa la proiecte in echipa. Impartaseste cu ceilalti membri ai echipei practici si procedee agreate si cunostinte legate de proiect. Se perfectioneaza in mod continuu (abilitati de comunicare si cunostinte tehnice sau specifice proiectului)

Vor fi apreciate in mod deosebit:

Experienta si/sau certificari in administrarea serverelor Linux si/sau Windows; Experienta si/sau certificari in administrarea echipamentelor de retea CISCO, FORTINET, BARRACUDA; Experienta si/sau certificari in administrarea serverelor virtuale; Responsabilitate, Rezistenta la stres, lucrul sub presiune, respectarea termenelor, Lucrul in echipa, Experienta in domeniul acordarii de suport (help desk), Atentie la detalii, Buna organizare a timpului, Atitudine pozitiva, Dorinta si capacitatea de a asimila cunostinte noi, Dorinta de perfectionare si promovare, Initiativa

Descrierea jobului

Asigurarea de suport tehnic level 1 si 2: Analizarea si rezolvarea problemelor software si hardware ale infrastructurilor si statiilor de lucru ale clientilor. Task-uri de rutina in administrarea retelelor locale in concordanta cu procedurile si standardele interne. Verificare si asigurare incheiere cu succes a procesului de backup automat. Verificare si scanare statii de lucru clienti. Raportare problemele si progresul in rezolvarea acestora catre supervizorul direct, inclusiv recomandari pentru eficientizarea serviciilor oferite si a proceselor existente Prioritizare task-uri in functie de complexitate si impact. Locatie: Flexibila (40% la sediul firmei si 60% la sediul clientului) Perioada contractuala: nedeterminat Se ofera:

  • Salariu fix net;
  • Decont transport;
  • Certificari tehnice;
  • Bonusuri de performanta;

Exista niveluri de salarizare in functie de pregatire, experienta si abilitati.

Asteptam CV-urile pe cv[@]zenos[.]ro